. Ordin MCTI 435/2005: Legi internet
Legi Internet Legi Internet
Legi Internet
 

Ordin nr. 435 din 18/11/2005 privind procedura de selectare a procesatorilor de plăți on-line cu carduri în vederea operaționalizării sistemului "GhiÅŸeu virtual de plăți"


Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 1052 din 25/11/2005

 

 în temeiul art. 5 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 744/2003 privind organizarea și funcționarea Ministerului Comunicațiilor și Tehnologiei Informației, cu modificările și completările ulterioare, și al art. 17 și 31 din titlul II al Legii nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenței în exercitarea demnităților publice, a funcțiilor publice și în mediul de afaceri, prevenirea și sancționarea corupției, cu modificările și completările ulterioare,

ministrul comunicațiilor și tehnologiei informației emite prezentul ordin.

  

Art. 1. - Prezentul ordin se aplică procesatorilor de plăți on-line cu card și stabilește criteriile pe care aceștia trebuie să le îndeplinească în vederea selectării pentru procesarea plăților prin sistemul "Ghișeu virtual de plăți".
  

Art. 2. - în sensul prezentului ordin, termenii de mai jos au următoarele semnificații:
   a) plătitor - persoană care efectuează o plată către o instituție a administrației publice centrale sau locale;
   b) debitor - persoană pentru care se efectuează plata (nu este obligatoriu ca plătitorul și debitorul să fie aceeași persoană);
   c) emitent de plată - instituția care emite cererile de plată pe numele plătitorului;
   d) beneficiar de plată - instituția care primește în cont banii plătitorului;
   e) administrator de sistem - persoană cu drept de administrare a soluției informatice;
   f) autoritate - instituție cu drept de consultare a bazelor de date din sistemul "Ghișeu virtual de plăți";
   g) "Ghișeu virtual de plăți" - sistem utilizat de instituția publică a administrației centrale față de care cetățenii au debite, care facilitează plata acestor debite cu cardul bancar;
   h) procesator de plăți on-line cu card - persoana juridică ce acționează în cadrul sistemelor de plăți cu carduri, ca intermediar între deținătorul cardului, "Ghișeul virtual de plăți", emitentul de plată, beneficiarul de plată, emitentul cardului, banca acceptantă, alt procesator și/sau altă persoană juridică, în baza unui contract încheiat cu emitentul/banca acceptantă;
   i) MAI - Ministerul Administrației și Internelor;
   j) MCTI - Ministerul Comunicațiilor și Tehnologiei Informației;
   k) MFP - Ministerul Finanțelor Publice.
  

Art. 3. - (1) Selectarea procesatorilor de plăți on-line cu card în cadrul proiectului "Ghișeul virtual de plăți" se face de către MCTI.
   (2) Această selecție se face pe baza criteriilor stabilite de către MCTI prin prezentul ordin.
   (3) în acest scop, în perioada 15 noiembrie - 1 decembrie a fiecărui an, începând cu anul 2006, MCTI va primi documentația depusă de către procesatorii de plăți on-line cu card, în vederea selectării; pentru anul 2005 documentația va fi depusă în perioada 25 noiembrie - 9 decembrie.
   (4) în urma primirii documentelor de calificare din partea furnizorilor, MCTI verifică respectarea criteriilor stabilite și acordă un punctaj, în funcție de gradul de îndeplinire a cerințelor, conform anexei care face parte integrantă din prezentul ordin.
   (5) Vor fi selectați acei procesatori de plăți on-line cu card care întrunesc cel puțin 75 de puncte.
   (6) Neîndeplinirea criteriilor eliminatorii cuprinse în anexă conduce la descalificare.
   (7) Evaluarea va fi efectuată de o comisie numită prin ordin al ministrului comunicațiilor și tehnologiei informației. în cadrul comisiei pot fi cooptați și membri desemnați din partea MFP și MAI.
   (8) Procesatorul de plăți on-line cu card care întrunește numărul maxim de puncte va fi ales de MCTI pentru procesarea plăților în cadrul "Ghișeului virtual de plăți".
  

Art. 4. - (1) Până la data de 15 decembrie a fiecărui an MCTI va întocmi lista procesatorilor de plăți on-line cu card selectați, care pot fi aleși de către beneficiarii de plată pentru încasarea datoriilor către stat de la plătitori.
   (2) Orice instituție publică beneficiară poate alege un procesator de plăți on-line cu card din rândul celor selectați.
   (3) Interfațarea aplicațiilor aparținând instituțiilor publice emitente sau beneficiare, precum și a procesatorilor de plăți on-line cu card la "Ghișeul virtual de plăți" se face pe cheltuiala instituției emitente, respectiv beneficiare.
  

Art. 5. - Pe perioada analizării documentației depuse, MCTI poate solicita orice documente referitoare la activitatea procesatorilor de plăți on-line cu card.
  

Art. 6. - Documentele necesare pentru selecție sunt:
   a) cerere adresată în acest scop MCTI;
   b) certificate constatatoare privind îndeplinirea obligațiilor exigibile de plată a impozitelor și taxelor către stat, inclusiv cele locale, precum și a contribuției pentru asigurările sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritățile competente din țara în care candidatul/ofertantul este rezident);
   c) certificat emis de oficiul registrului comerțului de pe lângă camera de comerț și industrie națională sau teritorială; cod fiscal (copie);
   d) declarație care conține informații privind dotările specifice, echipamentul tehnic și alte mijloace fixe;
   e) declarație care conține informații privind numărul mediu, în ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numărul și pregătirea cadrelor de conducere;
   f) bilanțul contabil din anul precedent, vizat și înregistrat de organele competente;
   g) cifra medie anuală de afaceri pe ultimii 3 ani obținută din activitatea de procesare a plăților on-line cu cardul;
   h) descrierea funcțională a sistemului informatic prin intermediul căruia este oferit serviciul;
   i) planul de securitate al sistemului informatic, cuprinzând totalitatea măsurilor tehnice și organizatorice prevăzute pentru asigurarea securității tranzacțiilor;
   j) certificări, din punct de vedere al securității, asupra soluției informatice sau produselor conținute în aceasta, emise de organizații naționale sau internaționale recunoscute, acolo unde există;
   k) propunere de contract-cadru de operare a plăților online cu cardul în cadrul "Ghișeului virtual de plăți".
  

Art. 7. - Informațiile solicitate mai sus vor fi furnizate într-o manieră clară și relevantă, astfel încât să permită evaluarea obiectivă a criteriilor prevăzute în anexă.
  

Art. 8. - Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

   

p. Ministrul comunicațiilor și tehnologiei informației,
Cezar Armeanu,
secretar de stat

   

București, 18 noiembrie 2005.
Nr. 435.

  

ANEXÄ”š *)

    ___________
   *) Anexa este reprodusă în facsimil.
  
┝Œâ”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â
┝”š             ┝”š                   Denumire criteriu                    ┝”šPunctaj┝”š
┝œâ”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¼â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¼â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¤
┝”š  Criterii   ┝”šîndeplinirea obligațiilor exigibile de plată a          ┝”š       ┝”š
┝”šeliminatorii ┝”šimpozitelor și taxelor către stat, inclusiv cele locale,┝”š       ┝”š
┝”š             ┝”šprecum și a contribuției pentru asigurările sociale de  ┝”š       ┝”š
┝”š             ┝”šstat (formulare-tip eliberate de autoritățile competente┝”š       ┝”š
┝”š             ┝”šdin țara în care candidatul/ofertantul este rezident)   ┝”š       ┝”š
┝”š             ┝œâ”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¼â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¤
┝”š             ┝”šCertificat emis de oficiul registrului comerțului de pe ┝”š       ┝”š
┝”š             ┝”šlângă camera de comerț și industrie națională sau       ┝”š       ┝”š
┝”š             ┝”šteritorială                                             ┝”š       ┝”š
┝œâ”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¼â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¼â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¤
┝”šEligibilitate┝”šDotările specifice, echipamentul tehnic și alte mijloace┝”š   1   ┝”š
┝”š             ┝”šfixe                                                    ┝”š       ┝”š
┝”š             ┝œâ”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¼â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¤
┝”š             ┝”šNumărul mediu, în ultimele 12 luni, al personalului     ┝”š       ┝”š
┝”š             ┝”šangajat, asigurarea cu personal de specialitate, numărul┝”š   1   ┝”š
┝”š             ┝”šși pregătirea cadrelor de conducere                     ┝”š       ┝”š
┝”š             ┝œâ”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¼â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¤
┝”š             ┝”šCifra medie anuală de afaceri pe ultimii 3 ani obținută ┝”š   3   ┝”š
┝”š             ┝”šdin activitatea de procesare a plăților on-line cu      ┝”š       ┝”š
┝”š             ┝”šcardul                                                  ┝”š       ┝”š
┝”š             ┝œâ”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¼â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¤
┝”š             ┝”šCertificări din punct de vedere al securității, asupra  ┝”š       ┝”š
┝”š             ┝”šsoluției informatice sau produselor conținute în        ┝”š   5   ┝”š
┝”š             ┝”šaceasta, emise de organizații naționale sau             ┝”š       ┝”š
┝”š             ┝”šinternaționale recunoscute                              ┝”š       ┝”š
┝”š             ┝œâ”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¼â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¤
┝”š             ┝”šTOTAL                                                   ┝”š  10   ┝”š
┝œâ”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¼â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¼â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¤
┝”š  Criterii   ┝”šTimp de transfer al banilor din contul plătitorului în  ┝”š       ┝”š
┝”š   tehnice   ┝”šcontul beneficiarului                                   ┝”š   5   ┝”š
┝”š             ┝œâ”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¼â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¤
┝”š             ┝”šMecanisme/aplicații de detectare/prevenire a fraudelor  ┝”š  10   ┝”š
┝”š             ┝”šși asigurarea tranzacțiilor                             ┝”š       ┝”š
┝”š             ┝œâ”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¼â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¤
┝”š             ┝”šTipuri de tranzacții suportate                          ┝”š   5   ┝”š
┝”š             ┝œâ”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¼â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¤
┝”š             ┝”šMăsuri de securitate implementate                       ┝”š   5   ┝”š
┝”š             ┝œâ”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¼â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¤
┝”š             ┝”šAsigurarea unor servicii complementare soluției, pentru ┝”š   5   ┝”š
┝”š             ┝”šfacilitarea tranzacțiilor                               ┝”š       ┝”š
┝”š             ┝œâ”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¼â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¤
┝”š             ┝”šIntegrare cu sistemul beneficiarilor de plată           ┝”š   5   ┝”š
┝”š             ┝œâ”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¼â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¤
┝”š             ┝”šTipul cardurilor ce pot fi procesate în timp real       ┝”š   5   ┝”š
┝”š             ┝œâ”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¼â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¤
┝”š             ┝”šNumărul băncilor care pot opera în sistem               ┝”š  10   ┝”š
┝”š             ┝œâ”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¼â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¤
┝”š             ┝”šSuport tehnic                                           ┝”š   5   ┝”š
┝”š             ┝œâ”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¼â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¤
┝”š             ┝”šTOTAL                                                   ┝”š  55   ┝”š
┝œâ”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¼â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¼â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¤
┝”š  Criterii   ┝”šCosturi de instalare/interfațare/configurare            ┝”š  10   ┝”š
┝”š financiare  ┝œâ”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¼â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¤
┝”š             ┝”šTaxă lunară                                             ┝”š   5   ┝”š
┝”š             ┝œâ”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¼â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¤
┝”š             ┝”šComisionul aplicat sumelor tranzacționate               ┝”š  10   ┝”š
┝”š             ┝œâ”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¼â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¤
┝”š             ┝”šTaxă de "chargeback"                                    ┝”š  2,5  ┝”š
┝”š             ┝œâ”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¼â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¤
┝”š             ┝”šTaxă de returnare                                       ┝”š  2,5  ┝”š
┝”š             ┝œâ”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¼â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¤
┝”š             ┝”šTaxă de asistență pentru clienți                        ┝”š  2,5  ┝”š
┝”š             ┝œâ”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¼â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¤
┝”š             ┝”šTaxă de retragere (withdrawal)                          ┝”š  2,5  ┝”š
┝”š             ┝œâ”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¼â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â¤
┝”š             ┝”šTOTAL                                                   ┝”š  35   ┝”š
┝”â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â´â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Â´â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”â‚¬â”Ëœ
 

 

Legi Internet Legi Internet