Am citit pe Chip o stire legat de un studiu facut de o companie privata Tree cu privire la siturile bancilor.
Intreg studiul il puteti lua de aici ..
Pentru ca acum citeva luni cautam o banca unde sa-mi deschid conturi, rezultatele m-au susprins un picut. Apoi, citind metodologia, mi-am dat seama ca autorii (cam ciudat ca o companie privat sa faca asta - oare sunt ei independenti de toate acele situri ?!?) au luat in considerare doar site-urile in site si nu si reactia cu utilizatorii.
Fata de cele luate in calcul de ei, ce am cautat si nu am primit de la siturile bancilor :
- o adresa de email la care sa raspunda cineva
- codul swift (mai bine il cauti cu google)
- generator IBAN (parca au disparut cu toate.. :-( )
- in clar comisioanele si dobinzile...
In plus - cred ca ar fi interesat de privit si modul cum utilizatorii au vazut, in mediul online, interactiunea cu bancile. Pe forumul softpedia, dar si altele puteti invata niste reguli bune.
In cu totul alta ordine de idei, azi am aflat ca Consiliul Concurentei a amendat companiile de pe piata serviciilor de cablu - UPC Romania, RCS&RDS, Astral Telecom si Cablevision of Romania cu sume care se ridica la 25.944.809 RON (echivalentul a peste 7.500.000 euro) - pentru situatia din Timisoara.
Waw.
Salut, Bogdan.
In primul rand multumiri pentru sugestii. Cat priveste reactia utilizatorilor fata de siturile bancilor, am luat in calcul aceasta varianta, precum si testarea receptivitatii celor care se ocupa de situri pe diferite cereri, insa pana la urma am renuntat la aceste criterii care puteau fi considerate prea subiective si am zis sa evaluam exclusiv ce se vede pe Internet.
Nu mi se pare ciudat ca o companie privata sa faca o analiza a unui sector de activitate, dat fiind ca e domeniul la care ne pricepem. Si, tocmai pentru a nu exista vreun conflict de interese, am luat (si vom lua si pe viitor) domenii in care nu avem clienti. In lumea astea cele mai bune analize sectoriale sunt facute de entitati private, dupa parerea mea. Evident, este important sa nu aiba un interes ascuns.
Sincer sa fiu, am primit o serie de feedbackuri pozitive de la o serie de oameni din banci, inclusiv de la unele plasate in zona inferioara a clasamentului, ceea ce ne indeamna sa continuam.
Fireste, metodologia de analiza poate fi oricand imbunatatita.